FullMasters

Pracujemy nad grą fantasy


#1 2011-01-23 13:31:19

 MasterMiki

http://img27.imageshack.us/img27/3929/scrn2f.png

Zarejestrowany: 2010-10-29
Posty: 62
Punktów :   
Miasto:: Początkowe

System Walki

-------------------------------------------------------------
  Atrybuty :
1 siły - 5 obrażeń
1 zwinności - 5 skuteczności
1 Inteligencji - 5 do Ataku Magią
1 Witalności - 5 Życia
1 Szczęścia - 1 % na znalezienie Przedmiotu.
   Jeden atrybut rośnie maksymalnie do 100.
Co Kolejny Poziom dostajemy 5 atrybutów do rozdania.
------------------------------------------------------------------
Walka :         Atak   Obrona   Skutecznośc  Inteligencja  Życie
     Gracz 1     10        0            10                   5            10       
     Gracz 2      10       20          10                   5             10

        Atakuje Gracz 1 Z atakiem 10 zabiera 10 Obrony i 0 życia  , gdyż obrona wchłania Atak , obronie zostało 10 obrony . ( 20 obrony - 10 ataku = 10 obrony ) .
        Atakuje Gracz 2 z Atakiem 10 . Gracz 1 posiada 0 obrony więc nic obrona nie wchłania .
   Atak zabiera 0 Obrony i 10 życia . Gracz 1 posiada 10 życia więc przegrywa .
       Gracze jednak otrzymują Wynik : Wygrana / Przegrana . I wygrane łupy

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
     Niezbyt zrozumiałe ? Pisz Do MasterMikiego lub Fajaka

Offline