------------------------------------------------------------- Atrybuty : 1 siły - 5 obrażeń 1 zwinności - 5 skuteczności 1 Inteligencji - 5 do Ataku Magią 1 Witalności - 5 Życia 1 Szczęścia - 1 % na znalezienie Przedmiotu. Jeden atrybut rośnie maksymalnie do 100. Co Kolejny Poziom dostajemy 5 atrybutów do rozdania. ------------------------------------------------------------------ Walka : Atak Obrona Skutecznośc Inteligencja Życie Gracz 1 10 0 10 5 10 Gracz 2 10 20 10 5 10
Atakuje Gracz 1 Z atakiem 10 zabiera 10 Obrony i 0 życia , gdyż obrona wchłania Atak , obronie zostało 10 obrony . ( 20 obrony - 10 ataku = 10 obrony ) . Atakuje Gracz 2 z Atakiem 10 . Gracz 1 posiada 0 obrony więc nic obrona nie wchłania . Atak zabiera 0 Obrony i 10 życia . Gracz 1 posiada 10 życia więc przegrywa . Gracze jednak otrzymują Wynik : Wygrana / Przegrana . I wygrane łupy
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Niezbyt zrozumiałe ? Pisz Do MasterMikiego lub Fajaka
|