Pracujemy nad grą fantasy
-------------------------------------------------------------
Atrybuty :
1 siły - 5 obrażeń
1 zwinności - 5 skuteczności
1 Inteligencji - 5 do Ataku Magią
1 Witalności - 5 Życia
1 Szczęścia - 1 % na znalezienie Przedmiotu.
Jeden atrybut rośnie maksymalnie do 100.
Co Kolejny Poziom dostajemy 5 atrybutów do rozdania.
------------------------------------------------------------------
Walka : Atak Obrona Skutecznośc Inteligencja Życie
Gracz 1 10 0 10 5 10
Gracz 2 10 20 10 5 10
Atakuje Gracz 1 Z atakiem 10 zabiera 10 Obrony i 0 życia , gdyż obrona wchłania Atak , obronie zostało 10 obrony . ( 20 obrony - 10 ataku = 10 obrony ) .
Atakuje Gracz 2 z Atakiem 10 . Gracz 1 posiada 0 obrony więc nic obrona nie wchłania .
Atak zabiera 0 Obrony i 10 życia . Gracz 1 posiada 10 życia więc przegrywa .
Gracze jednak otrzymują Wynik : Wygrana / Przegrana . I wygrane łupy
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niezbyt zrozumiałe ? Pisz Do MasterMikiego lub Fajaka
Offline